Spouštíme edukační kampaň Nejsem lovná
S uvedením dokumentárního filmu V SÍTI do českých kin startuje naše osvětová kampaň s názvem #NejsemLovna.
41 % dětí obdrželo pornografickou fotku od cizího člověka. I toto děsivé číslo vzešlo z výzkumu O2 a Univerzity Palackého v Olomouci a bylo impulsem pro natočení hraného dokumentu Víta Klusáka a Barbory Chalupové V SÍTI.
Právě v době jeho premiéry, kdy téma bezpečí dětí na internetu hýbe českou společností, startujeme vzdělávací kampaň se sloganem V SÍTI NEJSEM LOVNÁ. Je zaměřena na děti ve věku 13–17 let.
Speciálně pro zmíněnou kampaň jsme připravili web nejsemlovna.cz, kde děti (i dospělí) mohou najít krátká videa s herečkami a tzv. Desatero, kde jsou shrnuté základní rady, jak se chovat bezpečně na internetu.
Na rodiče pak budou cílit SMSky, které je budou vyzývat k zamyšlení, jak tráví jejich děti čas na počítači nebo mobilním telefonu.
Ke stažení
-
České děti v kybersvětě - výzkumná zpráva
Děti jsou v online prostředí aktivními konzumenty všeho druhu. Znáte rizika i příležitosti?
Stáhnout soubor (pdf) -
Sexting a rizikové seznamování dětí v kyberprostoru - výzkumná zpráva
Provozují české děti v online prostředí sexting? Co je k tomu motivuje? S kým a jak komunikace probíhá? Vnímají sexting jako rizikový?
Stáhnout soubor (pdf)
Máte dotaz, nápad nebo zájem o novinky?
Stačí nám napsat, nebo jen zaškrtnout souhlas k odběru novinek. O zbytek se postaráme.