Představujeme unikátní výzkum ČESKÝ UČITEL VE SVĚTĚ TECHNOLOGIÍ

Podívejte se na záznam ze zajímavé tiskové konference. 
 

 

Většina českých učitelů má pozitivní vztah k moderním technologiím, ale neumí je naplno využívat. Podle poloviny pedagogů žáci moderní technologie zneužívají i k podvádění a opisování. Zhruba čtyři pětiny škol žákům zakazují, aby ve výuce používali mobilní telefony. Vyplývá to z výzkumu Český učitel ve světě technologií, který udělala společnost O2 s Pedagogickou fakultou Univerzity Palackého v Olomouci.

Marie Mališková z O2 společně se zástupci Univerzity Palackého (Kamil Kopecký, René Szotkowski) představili výsledky unikátní studie na tiskové konferenci 15. září 2020. Výzkum doplnil poznatky z praxe také ředitel ZŠ a MŠ Ludgeřovice Karel Moric. Ten ukázal, jak může fungovat distanční výuka na škole, jejíž zaměstnanci mají k dispozici moderní technologie a umí je ovládat.

Záznam z tiskové konferenci je ke zhlédnutí zde níže. 

Základní informace o výzkumu si můžete přečíst také v tomto textu.

 

Přečtěte si

Český učitel ve světě technologií

Výzkum se zaměřuje na české učitele v oblasti technologií – a to nejen online, ale také offline. Zjišťujeme, jak se učitelé v technologiích orientují, jak je využívají, jak sami sebe ve vztahu k technologiím hodnotí, jak je vnímají, jaké jsou v používání technologií rozdíly mezi jednotlivými stupni apod.

Ke stažení

Máte dotaz, nápad nebo zájem o novinky?

Stačí nám napsat, nebo jen zaškrtnout souhlas k odběru novinek. O zbytek se postaráme.

Informace o zpracování osobních údajů, včetně informací o právech subjektů údajů a způsobech jejich uplatnění, jsou k dispozici v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.