Zpět na webový portál

Psaní Hravě z pohledu učitele (5/8)

Pro učitele má Psaní Hravě dvě základní části. V té první má přístupnou hru tak jako studenti a ve druhé má podrobné statistiky svých žáků. A proč by i učitel měl zvážit možnost projít si sám celým Psaní Hravě ze studentovy pozice?

Kromě toho, že mu to pomůže osobně v rozvoji jeho dovedností, bude také dopodrobna znát program, kterým prochází studenti. A půjde příkladem. Je těžké přesvědčit studenty, že mají umět psát všemi deseti, pokud učitel sám do počítače ťuká prstem pouze jedním, a proto je i učitelům samotná hra zpřístupněna. 

Statistiky hraní

V rozhraní pro učitele je možné vidět přesné statistiky a spravovat nastavení jednotlivých žáků, přidávat další žáky či nastavovat soutěže. Především poslední zmíněné je mezi učiteli velmi oblíbené a žákům dovoluje pochlubit se svým pokrokem před ostatními. 

 

Výhodou v učitelském rozhraní je možnost upravovat nastavení celého kurzu a přizpůsobit se tak i žákům, kteří mají speciální potřeby. Například pro dysgrafiky a dyslektiky je možné vypnout časové limity, žáci pak mohou hrát více uvolnění a soustředí se pouze na prstoklad.